23 de juliol de 2024

Primera presa de contacte entre la nova Junta de Govern del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona i el Consejo General de Enfermería a Madrid

El president del COIB, Borja Manzanares, acompanyat pels representants de la Junta de Govern, Concepción Lázaro, Mercedes Guerrero, José López, Lluís Serrat i Raquel Rey, van assistir ahir a una primera presa de contacte amb el Consejo General de Enfermería a Madrid

22 de juliol de 2024

Avui s’ha inaugurat l'ampliació del CAP de Sant Andreu de Llavaneres amb homenatge a la infermera i col·legiada Manoli Marco

Aquest matí, el conseller de Salut, Manel Balcells i Díaz, ha presidit la inauguració dels nous espais del CAP de Sant Andreu de Llavaneres, que a partir d'ara portarà el nom de CAP Sant Andreu de Llavaneres-Manoli Marco, en homenatge a Manoli Marco, infermera destacada i col·legiada al Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona.

22 de juliol de 2024

Posicionament: “El CCIIC sobre la formalització del DVA per part de les infermeres dels centres residencials”

9 de juliol de 2024

La nova Junta de Govern del COIB pren possessió del càrrec

Avui ha tingut lloc la presa de possessió de la nova Junta de Govern del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona. Aquesta nova junta, encapçalada per l’infermer Borja Manzanares, inicia el seu mandat amb el compromís de liderar l'avenç de la professió infermera en els propers anys.

0 Comentaris

El Consejo General de Enfermería atorga un ajut econòmic al COIB per formació gratuïta a l'ISFOS

El Consejo General de Enfermería ha atorgat una ajuda econòmica al Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona, destinat a finançar formació gratuïta que forma part del catàleg del Instituto Superior de Formación Sanitària (ISFOS).

3 de juliol de 2024

La candidatura Infermeres pel canvi guanya les eleccions a la Junta de Govern del COIB

La candidatura Infermeres pel canvi, encapçalada per l'infermer Roberto Borja Manzanares Zaldivar, guanya les eleccions a la Junta de Govern del COIB, que s’han celebrat aquest 3 de juliol de 2024. Ha obtingut 2.546 vots de 5.454 vots emesos en aquests comicis.

1 de juliol de 2024

El COIB signa un conveni de col·laboració amb els col·legis de Girona, Tarragona i Lleida per al desenvolupament del Projecte Talent Infermer

Tira endavant la proposta que té com a objectiu impulsar el Projecte Talent Infermer, una plataforma que promou l’aprenentatge permanent i el desenvolupament professional de les infermeres a través d’experiències d’aprenentatge en modalitat en línia i mixta.

27 de juny de 2024

Guardonats als “Premios Nacionales de Reputación Enfermera 2023” del Consejo General de Colegios Oficiales de Enfermería de España.

El Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) es complau a anunciar i felicitar els guanyadors dels "Premios Nacionales de Reputación Enfermera 2023" del Consejo General de Colegios Oficiales de Enfermería de España. En aquesta ocasió, volem destacar especialment els professionals i equips d'infermeria dels hospitals i centres de Barcelona que han estat guardonats, reconeixent la seva excel·lència en la gestió i l'atenció de la salut dels usuaris i usuàries.

27 de juny de 2024

El Consell General de Col·legis Oficials d'Infermeria obre el període de consulta pública per renovar el Codi Ètic i Deontològic de la Infermeria Espanyola

El Consell General de Col·legis Oficials d'Infermeria ha iniciat el procés de consulta pública per a la renovació del Codi Ètic i Deontològic de la Infermeria Espanyola. Aquest codi és un document vital que guia l'actuació ètica i professional de les infermeres en l'exercici de la seva professió, garantint la qualitat i la seguretat en l'atenció sanitària.

21 de juny de 2024

Cloenda del taller sobre l’ús terapèutic del ioga a la vida diària

La Comissió assessora de cures integratives del COIB ha organitzat aquest taller en què s’han conegut els beneficis del ioga avalat per evidències científiques i l'experiència de les infermeres en la recomanació del ioga com a eina per millorar el benestar i la salut.