12 d’abril de 2022

El dia 12 de maig al matí, l’auditori del Col·legi acollirà la cinquena edició de la Jornada de reconeixement a la recerca infermera, que es complementarà amb tallers gratuïts que es duran a terme el dia 13 al matí

Torna la Jornada de Recerca del COIB

El proper dia 12 de maig, de 8.30 a 14 h, tindrà lloc la 5a Jornada de reconeixement a la recerca infermera del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB). L’esdeveniment, que se celebrarà a l’auditori del COIB, vol donar visibilitat a la investigació infermera de qualitat, compartir experiències i oferir formació bàsica en recerca.

La jornada es complementarà amb la celebració de tallers gratuïts sobre diversos temes relacionats amb la recerca, que tindran lloc el divendres 13 de maig, de 9 a 13.30 h.

Tant la jornada com els tallers són gratuïts per a les persones col·legiades al COIB.

Consulta el programa i les inscripcions