23 d’octubre de 2019

La Fundació Galatea, entitat col·laboradora amb el COIB a través del Programa Retorn, comença un curs gratuït adreçat a les col·legiades i col·legiats: «Promoció de la salut a la feina: la cura de la salut del professional». El curs es durà a terme el 20 de novembre i obre les inscripcions el proper 28 d’octubre.

Curs gratuït de la Fundació Galatea per a les col·legiades i col·legiats sobre la promoció de la salut a la feina

El curs té com a objectius millorar els recursos i les habilitats pel desenvolupament professional saludable i oferir un espai per l’aprenentatge, el debat i la reflexió sobre els factors psicosocials implicats en el continu de salut – malaltia.

Amb una metodologia dissenyada específicament pel col·lectiu infermer, aquesta formació és  una oportunitat per desenvolupar una vivència més satisfactòria de la feina i a prevenir l’estrès laboral i el desgast professional.

La docent serà Maria Pau González Gómez de Olmedo, doctora en psicologia i coordinadora de formació i d’intervenció en equips de la Fundació Galatea.

Inscriu-te al curs

Imatge: Ariadna Creus i Àngel Garcia | Banc d'Imatges Infermeres