29 de novembre de 2019

A fi de poder exercir el dret a vot a les properes eleccions al COIB, el 24 de febrer, les col·legiades i col·legiats han de constar en el cens electoral. Ja podeu comprovar si esteu registrats al cens. En cas de voler fer una esmena o reclamació, ho podeu fer fins el 8 de desembre. També s'ha obert el termini per demanar la certificació per al vot per correu.

S’obre el període de consulta del cens electoral del COIB

Per consultar el cens electoral online és obligatori introduir o bé el NIF (amb lletra inclosa) o bé el nº de col·legiat/da. Admet igualment majúscules i minúscules.

És importat remarcar que el cens oficial i vàlid a tots els efectes és el que consta exposat als taulells de la planta baixa i primera planta del COIB.

En cas que voler formular alguna esmena o queixa sobre el cens davant la Mesa Electoral cal emplenar el formulari de reclamacions i o bé enviar-ho per correu electrònic a eleccions@coib.cat o bé entregar-lo presencialment a la seu del COIB. El termini màxim per a fer-ho és el 8 de desembre.

Consulta el cens electoral del COIB

Vols votar per correu?
S’ha obert el termini per demanar la certificació per al vot per correu, que es podrà tramitar fins el 15 de febrer de 2020.
Per saber com ho has de fer consulta tot el procediment a l'espai web de les Eleccions 2020.

Vot per correu