25 de febrer de 2019

El 7 de març la Comissió de Dones i Igualtat de l’Associació Intercol·legial, de la qual el COIB en forma part, organitza l'acte ‘Dones col·legiades en acció’ amb motiu del Dia Internacional de les Dones.

La Intercol·legial celebra el Dia Internacional de les Dones amb l’acte: Dones col·legiades en acció

Es tracta d'un acte de caire reivindicatiu que tindrà lloc a la seu del Col·legi de l’Advocacia (C/ Mallorca, 283 de Barcelona). S'iniciarà amb les intervencions de Núria Carrera, vicepresidenta de l'Associació Intercol·legial i presidenta de la Comissió de Dones i Igualtat, Teresa Blasi, presidenta de la Comissió de Dones del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona i M. Eugènia Gay Rosell, degana del Col·legi de l'Advocacia de Barcelona i presidenta de l’Associació Intercol·legial i a continuació, la directora general de Barcelona Activa i gerent de Política Econòmica i Desenvolupament Local de l'Ajuntament de Barcelona, Sara Berbel, farà la ponència "Juntes per arribar més lluny". I, per acabar, 10 dones de la Comissió de Dones i Igualtat de la Intercol·legial llegiran el decàleg "El nostre clam per l'equitat". L'acte estarà moderat per la periodista radiofònica, Pilar Sampietro.

L'aforament és limitat i es demana confirmar assistència al correu actedones@coltscat.cat.