5 d’octubre de 2023

La Dra. Paola Galbany, presidenta del Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) i consellera del CCIIC per Barcelona, assisteix a l’acte institucional en representació del COIB i del Consell.

Cinquè aniversari de la Comissió de Dones i d’Igualtat de La Intercol·legial

La celebració del cinquè aniversari de la Comissió de Dones i d’Igualtat de la Intercol·legial, el 4 d’octubre, va estar marcada per l’objectiu comú de treballar ‘per l’equitat al món professional’, tal com recull el segell commemoratiu de l’efemèride.

En representació del Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya, que és membre de l’associació, ha assistit a l’acte institucional la Dra. Paola Galbany Estragués, consellera per Barcelona del CCIIC; així com, en qualitat de presidenta i representant del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB).

El programa va prosseguir amb dues taules rodones. A la primera d’elles –de caràcter estratègic i moderada per Núria de José Gomar, periodista i vicedegana del Col·legi de Periodistes de Catalunya, que també ha conduït l’acte– han participat Irene Josa Culleré del Col·legi de l’Enginyeria de Camins, Canals i Ports de Catalunya; Mercè Civit Illa del Col·legi de Treball Social de Catalunya; Karina Gibert Oliveras del Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya; Joana Amat Amigó del Col·legi d’Administradors de Finques de Barcelona i Lleida; i Alicia Linares Roger del Col·legi de Pedagogia de Catalunya.

La segona de les taules –moderada per Sandra Bestraten Castells, presidenta de la Comissió Dones i d’Igualtat de La Intercol·legial i presidenta de la Demarcació de Barcelona del Col·legi d’Arquitectes de Catalunya– va comptar amb una àmplia representació institucional encapçalada per Tània Verge Mestre, consellera d’Igualtat i Feminismes de la Generalitat de Catalunya; i representants d’altres administracions públiques, com ara, Lluïsa Moret Sabidó, presidenta de la Diputació de Barcelona; Ma Eugenia Gay Rosell, segona tinenta d’alcalde de l’Ajuntament de Barcelona; i Immaculada Barral Viñals, directora general de Dret, Entitats Jurídiques i Mediació de la Conselleria de Justícia de la Generalitat de Catalunya.

Per acabar, Núria de José va fer la lectura de conclusions prèvia a la cloenda institucional que van presidir Sandra Bestraten i Núria Carrera.

Un espectacle de dansa i un còctel van posar el punt final a l’acte.

Foto: La Intercol·legial i COIB