El període per a presentar reclamacions està obert fins al 28 de febrer

Publicats els resultats provisionals de les proves d’accés a l’IIR 2022

El Ministeri de Sanitat ha publicat els resultats provisionals de la prova selectiva de formació sanitària especialitzada 2021 per a l'accés a l’IIR l’any 2022. Les persones interessades poden presentar reclamacions del 23 de febrer al 28 de febrer, ambdós inclosos. Els aspirants que disposin de Certificat Digital o DNI electrònic hauran de presentar preferentment les reclamacions a través del Registre Electrònic General de l'Administració General de l'Estat dirigint les reclamacions al Ministeri de Sanitat- Secretaria d'Estat de Sanitat.

Les persones que no disposin d'un sistema d'identificació electrònic permès a Espanya, les esmenes es presentaran preferentment en les oficines d'assistència en matèria de registres, en les Delegacions o Subdelegacions de Govern i en les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger. En aquests casos, tant les sol·licituds de correcció d'errors en les dades personals, com les esmenes es presentaran utilitzant el model de reclamació publicat en la pàgina web del Ministeri i que posteriorment s'haurà de presentar en les oficines esmentades.

D’altra banda, el Ministeri també ha fet pública la nota de tall provisional per a la titulació d'Infermeria, que se situa en 125 punts, mentre que la mitjana de les 10 millors valoracions particulars de l'exercici és de 357,5.

Per a més informació podeu posar-vos en contacte amb l’Àrea d’Atenció Col·legial del COIB, a través del telèfon gratuït d’atenció col·legial, el 900 705 705, o escriure un correu electrònic a info@coib.cat.