18 de novembre de 2021

La corporació llança la campanya Més infermeres amb una borsa d’ajudes de 28 mil euros destinats a sufragar el cost de la matrícula als estudiants amb millor expedient acadèmic per cadascun dels centres que ofereixen el grau d’Infermeria a la demarcació de Barcelona. Els estudis universitaris d’infermeria es troben entre els més costosos. Hi ha evidència que una societat amb més infermeres esdevé una societat més sana.

El Col·legi d’Infermeres de Barcelona ofereix 14 beques per a estudiants d’Infermeria

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) endega la campanya Més infermeres, destinada a ajudar els estudiants del grau d’Infermeria de la demarcació de Barcelona a sufragar el cost de la seva matrícula. Aquests ajuts tenen una dotació de 28 mil euros i s’adrecen al millor expedient de cadascun dels centres que ofereixen el grau d’Infermeria a la demarcació de Barcelona.

Per a aquesta campanya, enguany es posen a la venda uns caramels que es podran adquirir a la seu col·legial, als quioscos de Passeig de Gràcia, Plaça Catalunya i l’inici de la Rambla de Barcelona o bé contactant amb els delegats comarcals del COIB. La venda d’aquests caramels servirà per ampliar la borsa d’ajudes de les properes convocatòries en col·laboració de la ciutadania. Cada tub de 12 caramels té un preu de 2,50 euros.

Les matrícules dels estudis d’infermeria es troben entre les més cares de tots els estudis universitaris que s’ofereixen a la demarcació de Barcelona. És per això que el Col·legi té el propòsit d’ajudar els estudiants amb la millor qualificació que volen ser infermeres.

L’evidència científica ha demostrat una vegada i una altra que una societat amb més infermeres esdevé una societat més sana i que durant els propers anys es preveu que les persones tinguin més necessitat de ser cuidades.

El procés de selecció de la convocatòria estarà obert fins al dia 30 de novembre del 2021.

Descarrega les bases de les beques

Descarrega el formulari de sol·licitud de les beques