20 d’abril de 2021

Pot participar tota la ciutadania, publicant a Twitter una història de 249 caràcters com a màxim, amb l’etiqueta #COIBSantJordi21 i citant el compte @COIBarcelona. També es pot enviar per correu electrònic a comunicacio@coib.cat. La persona que escrigui el millor relat guanyarà un curs de vint hores de durada a l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès.

El COIB convoca un concurs de microrelats sobre el concepte de cuidar

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) convoca un concurs de microrelats a través de Twitter sobre el concepte de cuidar i el fet de tenir cura de les persones. Les narracions han de tenir una longitud màxima de 249 caràcters. Els tuits han d’incloure l’etiqueta #COIBSantJordi21 i han de citar el compte @COIBarcelona. Els microrelats també es poden enviar a través de l’adreça de correu electrònic comunicacio@coib.cat.

El període per participar en el concurs s’inicia el dimarts 20 d’abril i finalitza el diumenge 25 d’abril. Cada participant pot enviar, com a màxim, tres microrelats. Les narracions seran valorades per un jurat, format per professionals del COIB i de l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès, que col·labora en l’activitat oferint un curs de vint hores de durada per a la persona que escrigui el relat que resulti guanyador.

Bases del concurs

• El microrelat ha d'estar relacionat amb el fet de tenir cura.
    • Ha de ser original i inèdit, i se'n valorarà la creativitat.
    • La longitud màxima del relat ha de ser de 249 caràcters.
    • Cal escriure i publicar a Twitter una història breu, que ha d'incloure l'etiqueta #COIBSantJordi21 i mencionar el compte @COIBarcelona o bé a través del correu electrònic comunicacio@coib.cat. Els participants que participin a través de Twitter, han de fer-se seguidors del compte @COIBarcelona, per tal que l'organització hi pugui contactar, en cas que hi hagi qualsevol dubte.
    • Es pot participar en el concurs amb un màxim de tres microrelats per persona.
    • L’ús de qualsevol dada personal de tercers (nom, cognoms, o altres) ha de tenir el consentiment de la persona esmentada. El jurat es reserva el dret de demanar aquesta autorització de forma privada al concursant.
    • El microrelat ha de ser respectuós i no pot contenir cap mena de desqualificació directa ni indirecta. Els microrelats que el jurat consideri que tenen un contingut ofensiu o inapropiat seran eliminats del concurs.
    • Pot participar qualsevol persona més gran de 18 anys, que acceptin les condicions del concurs. Si participen a través de Twitter, el seu compte ha de ser obert, no privat.
    • El període per participar en el concurs comença el dimarts 20 d'abril de 2020 i acaba el diumenge 25 d'abril a les 23.59 h.
    • El relat guanyador l’escollirà un jurat format per professionals del COIB i de l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès. La seva decisió és inapel·lable.
    • El jurat pot no admetre una participació si el perfil de Twitter o de Facebook no correspon a un usuari real o si es detecta que és una participació fraudulenta.
    • El guanyador o la guanyadora rebrà com a obsequi la inscripció a un curs de vint hores de durada a l’Escola d’Escriptura de l’Ateneu Barcelonès, en format de videocurs en directe.
    • Si ho considera oportú, el jurat pot decidir no atorgar el premi, de manera que quedaria desert.
    • El nom del guanyador o la guanyadora es donarà a conèixer durant el mes de maig.
    • Les persones que participen en el concurs accepten que el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona reprodueixi i faci difusió dels microrelats a través dels seus canals de comunicació institucionals.
    • El premi no pot ser objecte de canvi, alteració o compensació a petició del concursant guanyador, i tampoc no es pot substituir per diners.

Difusió i drets de propietat intel·lectual

Les persones que participin en el concurs autoritzen el COIB a fer ús, explotació i difusió dels microrelats, amb la finalitat de difondre l’activitat.

El COIB es posarà en contacte amb la guanyadora o el guanyador per tal d'informar-lo de la concessió del premi, així com també per demanar-li qualsevol altra dada personal necessària. La persona guanyadora disposarà d'un termini màxim de quatre dies naturals, des de la comunicació, per manifestar si accepta o rebutja el premi. S'entendrà que rebutja el premi en cas que no l'accepti expressament dins el termini establert. En el cas que la persona guanyadora no hagi estat localitzada durant els dos dies naturals següents a la resolució del jurat o que hagi renunciat al premi, l'organització pot decidir si el declara desert o si selecciona una altra obra i readjudica el premi concedit.

L'organització es reserva el dret de comunicar públicament el nom i els cognoms de la guanyadora o del guanyador, així com la possibilitat d'utilitzar el microrelat en totes les activitats relacionades amb el premi, o amb finalitats promocionals o publicitàries del concurs, sense que el guanyador o la guanyadora tinguin dret a rebre cap mena de contraprestació a canvi.