El Congrés Internacional d’Infermeria reuneix a Barcelona infermeres de referència mundial
23 de maig de 2017

El Congrés Internacional d’Infermeria de Barcelona confirma un programa amb personalitats referents

El programa científic recull les intervencions de referents internacionals com ara Mary Wakefield, Leslie Mancuso o Linda Aiken entre molts altres noms. La infermera Maria Eulàlia Juvé serà també una de les oradores principals.

Nova convocatòria del SOC i Eures per treballar a Alemanya
    16 de maig de 2017

Nova convocatòria del SOC i Eures per treballar a Alemanya

La selecció és per treballar a la regió de Baden Württemberg i no calen coneixements previs de l'alemany. Les infermeres i infermers interessats poden presentar la seva candidatura fins el 16 de juliol de 2017. Des de l'Oficina d'Informació Professional a l'Estranger del COIB us orientem sobre aquesta proposta.

0 Comentaris
    Es convoquen les Ajudes a la Recerca 2017 i s’obre una nova línia per finançar la publicació a revistes científiques
    12 de maig de 2017

La Fundació Infermeria i societat ha convocat les Ajudes a la Recerca 2017, a la que es poden presentar sol·licituds fins el 30 de maig, i endega una nova línia d’ajudes destinades a finançar la publicació d’articles en accés obert en revistes indexades amb un factor d’impacte elevat. En aquest cas s’admetran sol·licituds fins a esgotar el pressupost destinat a aquesta línia.

0 Comentaris
    Emocions i reconeixement professional al lliurament dels Premis Infermeria i societat 2016
    12 de maig de 2017

En un acte ple d’emocions, els guardonats dels Premis Infermeria i societat 2016 van recollir aquest 11 de maig els premis amb els que la professió infermera reconeix els seus propis companys i companyes per les aportacions realitzades pel desenvolupament de la professió i la seva imatge social. Gaudiu del vídeo de la gala.

0 Comentaris
    El 6è Congrés Català de Salut Mental aborda com afecten les migracions a la salut mental comunitària

El 6è Congrés Català de Salut Mental aborda com afecten les migracions a la salut mental comunitària

La Fundació Congrés Català de Salut Mental organitza el seu 6è congrés sota el títol "Migracions, exili i refugi: drets humans i salut mental", que es farà al CosmoCaixa de Barcelona els dies 1,2 i 3 de juny de 2017. El congrés centrarà el debat sobre com afecta a la salut de la societat el fenòmen de les grans migracions.

Compte enrere pel Congrés Internacional d'Infermeria

Compte enrere pel Congrés Internacional d'Infermeria a Barcelona

El Congrés Internacional d'Infermeria a Barcelona es perfila ja com un gran aparador internacional de projectes i recerca infermera catalana. Un 15% del total de resums presentats procedeixen d'infermeres del país.

El pròxim 11 de maig s'entreguen els Premis Infermeria i societat

El pròxim 11 de maig s'entreguen els Premis Infermeria i societat

La Fundació Infermeria i societat celebra, el proper 11 de maig a les 19h, l'acte de lliurament dels Premis Infermeria i societat 2016. Aquests guardons reconeixen les aportacions de persones, grups o institucions que fan o han fet possible el desenvolupament de la professió i de la disciplina infermera i que, a través d’aquest desenvolupament, han contribuït a la seva re-valorització i a la seva projecció social.

0 Comentaris
      La Societat Catalano Balear d'Infermeria atorga el Premi Carolina Meléndez 2017 a Montserrat Artigas
      2 de maig de 2017

L'actual directora de Cures dels serveis corporatius centrals de l'Institut Català de la Salut (ICS), rep aquest reconeixement per la seva trajectòria professional en la que destaca les diferents responsabilitats exercides en l'àmbit de la gestió.

0 Comentaris
        El Departament de Salut presenta un pla per revertir la temporalitat dels professionals de la salut del sector públic
        26 d'abril de 2017

El pla consensuat amb les institucions representatives dels professionals sanitaris, entre aquestes el COIB i el Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya, contempla la convocatòria de 2.400 places públiques a l’ICS, facilitar la conversió de llocs de treball interins en fixes i la creació d’un observatori de qualitat de la contractació laboral en el sistema públic català, entre d’altres mesures.

0 Comentaris
        Jordi Serrano, director de Healthio: “La innovació tecnològica en salut permetrà unes cures més humanitzades”
        24 d'abril de 2017

Del 3 al 5 de maig tindrà lloc a Barcelona la fira Healthio, una trobada sobre innovació en el sector de la salut dirigida a usuaris, professionals, innovadors i emprenedors del sistema de salut. Durant l’esdeveniment s’explicarà la Infermera virtual i les col·legiades tindran accés lliure i gratuït.