Elena Coloma, infermera geriàtrica: “La geriatria està mal vista, però què seria de la gent gran sense les infermeres geriàtriques?”

Elena Coloma, infermera geriàtrica: “La geriatria està mal vista, però què seria de la gent gran sense nosaltres?”

Elena Coloma és infermera de geriatria al centre sociosanitari Hestia Palau de Barcelona, anteriorment anomenat L’Aliança, i forma part de la Vocalia de geriatria del COIB. Parla de la geriatria amb passió i, tot i que va arribar a l’especialitat sense buscar-ho, se’n va enamorar i ara afirma que no la canviaria per cap altra.

0 Comentaris
Mor Joaquima Ribot i Puig, fundadora i presidenta de l'Associació Catalana d'Infermeria
24 de març de 2017

Infermera amb una àmplia experiència assistencial i gestora, va ser una de les fundadores de l'ACI a principis dels anys 80 i figura referent per a la professió. Qualificada com a dona infatigable en la seva lluita per la professió infermera, va ser una de les impulsores de la primera reforma de l’atenció primària a Catalunya.

0 Comentaris
    Jornada per la prevenció del càncer de còlon i recte a l’Hospital de Sant Pau

Jornada divulgativa per la prevenció del càncer de còlon i recte

Per commemorar el Dia mundial contra el càncer de còlon i recte, el Programa de detecció precoç del càncer de còlon i recte de Barcelona organitza el proper divendres 31 de març la jornada divulgativa La prevenció del càncer de còlon i recte a Barcelona. Parlen els protagonistes per donar a conèixer la prevenció d’aquesta malaltia, que és el primer càncer més freqüent en el conjunt dels homes i dones a Catalunya.

0 Comentaris
    Comença la fase de presentació de mèrits del procés de requalificació de les oposicions de primària de l’ICS del 2010

Un cop superada la prova de català o acreditat el nivell requerit, les infermeres i infermers que estan en el procés de requalificació d’aquesta convocatòria per a infermeria d’atenció primària poden presentar els mèrits avaluables fins el 30 de març.

0 Comentaris
    Les infermeres catalanes d’al·lergologia i immunologia clínica debaten les al·lèrgies en adolescents

L'Associació Catalana d’Al·lergologia de Diplomats en Infermeria (ACADI) organitza el proper 26 de maig la XVII Reunió d’Infermeria Societat Catalana d’Al·lèrgia i Immunologia Clínica que s’emmarca dins la Jornada de Cloenda de la Societat Catalana d’Al·lèrgia i Immunologia Clínica (SCAIC).

0 Comentaris
    Podemos, C’s i ERC pacten un text per derogar el Reial Decret de la Prescripció Infermera
    10 de març de 2017

Els grups han tancat un text per portar-lo al Ple del Congreso i aconseguir derogar el Reial Decret de la prescripció Infermera. El text, del qual el Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers no en té coneixement, inclou la modificació de la Llei del Medicament, segons publica Redacción Médica.

Quatre bones raons per inscriure’t al CIE abans del 31 de març
    10 de març de 2017

Quatre bones raons per inscriure’t al CIE abans del 31 de març

Al mes de març finalitza el període perquè les infermeres i infermers col·legiats facin la inscripció avançada al Congrés Internacional d’Infermeria de Barcelona estalviant-se 500 € del preu de la quota a través del codi promocional del Consejo General de Enfermería i la subvenció posterior del COIB. Una oportunitat única d’accedir al coneixement infermer mundial amb condicions excepcionals.

0 Comentaris
    Convocada la segona edició dels premis de recerca en Infermeria Fundació Vila Saborit
    6 de març de 2017

La Fundació Vila Saborit, juntament amb l’Hospital Universitari Sagrat Cor i la Universitat Internacional de Catalunya, han convocat la segona edició dels Premis d’Investigació en Infermeria per al reconeixement de joves investigadors en l’àmbit de la infermeria. Fins al 25 de setembre es poden presentar candidatures.

0 Comentaris
    El Departament de Salut preguntarà a les infermeres la seva opinió sobre la prescripció infermera
    3 de març de 2017

El Departament de Salut pregunta a les infermeres la seva opinió sobre la prescripció infermera

Salut enviarà una enquesta online per conèixer la opinió de les infermeres i infermers en relació a la prescripció infermera i la pràctica professional. Es podrà contestar l'enquesta del 6 al 19 de març.

0 Comentaris
    Ja pots presentar la teva comunicació per a al Congrés Internacional de Bioètica de Barcelona
    3 de març de 2017

Ja pots presentar la teva comunicació per al Congrés Internacional de Bioètica de Barcelona

El Congrés Internacional de Bioètica de la European Association of Centres of Medical Ethics, que organitza l’Institut Borja de Bioètica-URL els dies 7 al 9 de setembre a Barcelona, aborda els conflictes entre la justícia en l'atenció sanitària i altres valors econòmics i polítics a tot Europa. Si hi vols participar amb una comunicació, pots enviar els teus abstracts fins al dia 15 de març.