El 18 de juny a l’Espai Pujades 350 tindrà lloc la segona edició de la jornada professional organitzada conjuntament entre el Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya (CCIIC) i la Societat Catalana pel Control i Tractament del Tabaquisme (SCATT). Té per objectiu fer visible el paper de les infermeres en la lluita contra el tabac i donar a conèixer accions i resultats de diferents programes i intervencions de prevenció, control i tractament del tabaquisme.

II Jornada d'Infermeria en Tabaquisme de l'SCATT i el Consell de Col·legis d’Infermeres i Infermers de Catalunya

La trobada professional s’obrirà amb una sessió sobre la implementació del finançament del tractament per deixar de fumar als serveis sanitaris de Catalunya. També comptarà amb una taula rodona sobre la formació en tabaquisme al grau d’Infermeria i càpsules sobre experiències en la prevenció, el control i el tractament del tabaquisme.

Es pot participar a la jornada enviant un treball o experiència en el control del tabaquisme. L'enviament de resums es pot realitzar fins el dia 18 de maig.

La Comissió de Tabaquisme del CCIIC ha liderat al llarg dels últims anys diverses accions orientades a conscienciar i promoure les intervencions de prevenció i tractament del tabaquisme entre les infermeres i infermers de Catalunya i entre els/les estudiants d’infermeria, com la coorganització de la I Jornada d'Infermeria en Tabaquisme o les dues edicions del concurs «La Infermera, la teva aliada».

Fotografia: Banc d'Imatges Infermeres | Ariadna Creus i Àngel García.