29 d’abril de 2019

El COIB ha actualitzat el Pla d’acció de sostenibilitat pel 2019 en el marc de l’adhesió de la corporació a Barcelona + Sostenible. Les col·legiades i col·legiats que treballen en exercici lliure i s’adhereixin als compromisos abans del 30 de juny tindran una reducció del 10% del preu públic del servei municipal de recollida de residus comercials i industrials assimilables a municipals del 2020.

Les col·legiades que treballen en exercici lliure que s’adhereixin al Pla d’acció de sostenibilitat del COIB abans del 30 de juny obtindran avantatges fiscals

Per gaudir d’aquest descompte, les interessades han d’omplir la fitxa de compromís d’adhesió al Pla d’acció del COIB i especificar les dades identificadores del seu negoci i quina de les actuacions proposades pel COIB duran a terme: reducció i gestió de residus, consum responsable, estalvi energètic o participació en jornades i activitats del COIB orientades a promocionar ecosistemes saludables.

A més d'aquest descompte, poden obtenir una Targeta d'usuari en els Punts Verds de zona amb una bonificació del 50% sobre les tarifes per la prestació del servei de recollida en els Punts Verds de zona.

La data límit per poder fer aquesta sol·licitud és el dia 30 de juny de 2019.

El COIB va signar el 2017 el Compromís Ciutadà per la Sostenibilitat i va elaborar un Pla d'Acció que ara ha estat renovat i que podeu consultar online (pendent publicar). La seva finalitat és reduir al mínim l’impacte que l’activitat de la corporació pot suposar per al Medi ambient, així com conscienciar al col·lectiu infermer i impulsar accions per la promoció d’empreses saludables en les que puguin col·laborar les col·legiades i col·legiats.

La Xarxa Barcelona + Sostenible és una xarxa d'organitzacions que assumeixen la seva coresponsabilitat en la construcció d'una Barcelona més sostenible i es comprometen a contribuir-hi, cadascuna des del seu àmbit. Hi participen en la xarxa empreses, associacions, universitats, emprenedors, col·legis professionals i altres col·lectius.