Les col·legiades i els col·legiats del COIB tenen un 30 % descompte en el preu de la inscripció

DAE Formación ofereix un nou curs en línia per preparar la prova extraordinària d’Infermeria Familiar i Comunitària

En el marc del conveni de col·laboració entre el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) i DAE Formación, s’ha incorporat al catàleg de formació en línia acreditada el Curs de preparació de la prova excepcional d’accés a l’especialitat d’Infermeria Familiar i Comunitària. Les col·legiades i col·legiats del COIB hi poden accedir amb un 30 % de descompte, per un preu de 99,40 €. La inscripció es pot fer en aquest enllaç sense data límit i la plataforma romandrà oberta fins al 30 de març del 2022.

A més d'aquesta nova incorporació, poden gaudir de beques especials en l'oferta de postgraus en línia impartits per DAE Formación. Les beques per a matricular-se en un màster són de 600 € i s'apliquen directament en el moment d’adquirir el postgrau i les beques per a matricular-se en un Expert Universitari són de 320 € i també s'apliquen directament en el moment d'adquirir el postgrau. La plataforma de formació sanitària especialitzada també ofereix un descompte del 30 % per a la realització de cursos de Formació Continuada amb acreditació.

Tota l’oferta formativa de DAE Formación es pot consultar a l’apartat de Formació online del COIB