18 de maig de 2021

El Consell Català de Formació Professional ha reconegut la trajectòria de la responsable d’Exercici Professional del COIB

Rosa Bayot, guardonada amb el Premi #FPCAT a la categoria de bones pràctiques a la trajectòria individual

La responsable d’Exercici Professional del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB), Rosa Bayot i Escardívol, ha estat guardonada amb el Premi #FPCAT, corresponent a l’any 2020, en la categoria de bones pràctiques a la trajectòria individual. El premi, que concedeix el Consell Català de Formació Professional, l’han lliurat el conseller d’Educació, Josep Bargalló, i el conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir El Homrani, el 18 de maig, al recinte de l’Escola del Treball de Barcelona.

Bayot és graduada en Infermeria i té una àmplia experiència en l’àmbit de la gestió. Després de treballar com a infermera assistencial, ha orientat la seva activitat professional cap a la formació. Ha estat coordinadora de Formació de l’Associació Catalana d’Entitats de Salut (ACES), coordinadora de Postgraus d’Infermeria de la Facultat de Ciències de la Salut Blanquerna - Universitat Ramon Llull i responsable de Formació de l’empresa Utreia Formació i Comunicació. L’any 2017 es va incorporar al COIB com a adjunta a la Direcció de Programes i, des del 2021, ocupa el càrrec de responsable d’Exercici Professional.

Des de fa molts anys, combina la seva activitat professional amb la docència. En l’àmbit de la formació professional, ha estat professora a l’Institut de Formació Professional Bonanova i, a l'àmbit universitari, des de fa molts anys és professora de la Facultat de Ciències de la Salut de Blanquerna.

És presidenta del Consell Tècnic d’Infermeria del Consell Català de la Formació Continuada de les Professions Sanitàries i membre Grup d’Actualització Permanent de l‘Oferta Formativa del Sector Sanitat del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya. Ha estat vocal de l’Associació Catalana d’Infermeria, membre del ple del Consell Català de Formació Professional, membre titular de la Comissió Paritària de Formació Continua de Sanitat, membre titular del ple del Consell del Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya, membre titular de la Comissió Paritària de Sanitat de la Fundació Tripartita per a la Formació i l’Ocupació.

Imatge: Alex Lobaco