Actualitat professional

Professió

El Departament de Salut ha anunciat en roda de premsa l’augment de la convocatòria de places de formació d’infermeria especialitzada pel 2019, augmentant en un 12,4% l’oferta en relació amb l’any anterior.  Destaca en aquesta convocatòria, l’augment significatiu en infermeria geriàtrica, amb vuit places i la primera convocatòria en infermeria de treball, amb dues places.

Professió

Per ajudar a les col·legiades que han de presentar-se a la segona prova del concurs oposició DSI-2018 a preparar-se aquest examen, des del Servei de Biblioteca i Documentació Infermera (SBDI) del COIB s’ha recopilat una sèrie de recursos d’utilitat.

Professió

El 14 de juny a Barcelona tindrà lloc la reunió anual de l'Associació Catalana d'Al·lergologia de Diplomats en Infermeria (ACADI) que se celebra conjuntament amb la Societat Catalana d’Al·lèrgia i Immunologia Clínica. Sota el lema ‘Reptes davant la cronicitat’, es tracta d'una trobada d'intercanvi i actualització del coneixement imprescindible per a les infermeres i els infermers en l'àmbit de l'al·lergologia.