Actualitat professional

Actualitat sanitària

En el marc del Dia Mundial de la Salut Mental, el 10 d’octubre, l’Organització Mundial de la Salut (OMS), la Federació Mundial per la Salut Mental (World Federation for Mental Health), l’Associació Internacional per la Prevenció del Suïcidi (International Association for Suicide Prevention) i l’entitat United for Global Mental Health posen en marxa una campanya global de conscienciació sobre la prevenció del suïcidi i de la importància d'actuar per prevenir-lo. Es calcula que cada 40 segons una persona perd la vida a causa del suïcidi.

Professió

Arran del conveni de col·laboració entre els Governs de Catalunya i de la regió alemanya de Baden-Württemberg per fomentar la mobilitat laboral entre ambdós territoris, els serveis públics d’ocupació EURES de Catalunya (SOC, Servei d’Ocupació de Catalunya) seleccionen professionals qualificats en situació d’atur, entre ells, infermeres i infermers, interessats a treballar en aquesta regió. Per aquest procés no calen coneixements previs d’alemany.

Professió

El 40è Congrés Nacional de l’Asociación Española de Enfermería en Cardiología (AEEC), ara denominat ‘El Congreso de los Cuidados Cardiovasculares de la AEEC’ serà el primer congrés conjunt amb la Sociedad Española de Cardiología (SEC). Tindrà lloc a Barcelona del 17 al 19 d'octubre de 2019, dins del marc del Congrés de les Malalties Cardiovasculars de la SEC, i compta amb la col·laboració del COIB.