9 de febrer de 2021

La directora general de Professionals de la Salut ho ha comunicat al COIB a través d’un missatge de correu electrònic, en què demana que es faci extensiu a totes les infermeres col·legiades

El Departament de Salut anuncia que la setmana que ve s’augmentarà la vacunació de les primeres dosis entre les infermeres

La directora general de Professionals de la Salut, del Departament de Salut, Montserrat Gea, ha enviat al COIB un missatge de correu electrònic en què anuncia que “a partir de la setmana vinent, si les previsions de recepció de vacunes es compleixen, podrem incrementar la vacunació de primeres dosis per als col·lectius candidats.” Gea afegeix que a les infermeres se’ls posaran les vacunes de Pfizer o Moderna, que són les que es recomanen per als grups “amb un risc d’exposició especial.”

El missatge aclareix que “un cop confirmat que arriben el nombre de dosis compromeses per part del Ministeri, rebreu la corresponent citació per adreçar-vos al punt de vacunació més proper.”

La directora general demana fer extensiva la informació a les persones col·legiades al COIB a qui encara no se’ls ha posat la vacuna.