1 de setembre de 2021

El Col·legi ofereix un descompte del 40% en les entrades, que queden per 12 euros

El COIB col·labora amb l’espectacle ‘Matrona’, que es pot veure del 2 al 12 de setembre al Teatre Gaudí

La Vocalia de Llevadores del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha col·laborat amb la producció de l’espectacle Matrona, un muntatge que combina el format de documental audiovisual amb la dansa i la música en directe, que es pot veure del 2 al 12 de setembre al Teatre Gaudí, de Barcelona. Les protagonistes de l’obra són les llevadores de l’Hospital Parc Taulí de Sabadell, Gemma Cazorla i Olga Segarra.

L’espectacle reflecteix la manera com treballen les llevadores i el seu paper d’acompanyament durant el part. Ha estat dirigit per Manel Borràs i produït per Guineu Films.

El COIB ofereix a les persones col·legiades un descompte del 40% en el preu de les entrades, que queden per 12 euros (el preu real és de 20 euros). Per poder gaudir d’aquesta reducció, cal registrar-se en aquest formulari, fent-hi constar el nom i els dos cognoms i el número col·legial.

Vegeu el tràiler de l’espectacle

Més informació sobre l’obra