2 d’abril de 2020

De l'1 d'abril i fins al 30 de juny les col·legiades i els seus familiars poden realitzar la seva Declaració de la Renda 2019 comptant amb l'assessorament i la solvència de COIB Serveis Jurídics i Comptables i a preus econòmics. Per causa de la situació actual de confinament per la pandèmia de la covid-19, aquest servei es farà de forma telemàtica, podent realitzar el pagament en línia.

Comença la campanya de la Renda 2019, fes-la amb COIB Serveis Jurídics i Comptables

El servei d’assessorament i realització de la declaració de la renda 2019 té els següents preus:

Realització de declaracions individuals: 40€

Realització de declaracions conjuntes: 55€

Realització de declaracions patrimonials: 105€

Fer la declaració amb COIB Serveis Jurídics i Comptables té molts avantatges:

• Assessorament independent, especialitzat i professional (revisió de l’esborrany perquè sigui correcte)
  • Preus econòmics
  • Enviament telemàtic de la Declaració de la Renda, de manera immediata.
  • Agilitat i rapidesa en l’elaboració de la Declaració de la Renda

La casella en què s'ha de marcar l'import de la quota col·legial és la 0015, "cuotas satisfechas a colegios profesionales ", dins de l’apartat de rendiments de rendes del treball.

Respecte al motiu pel qual la quota dels col·legis professionals no consta als esborranys de la declaració de la renda de les persones físiques, podeu consultar aquesta nota jurídica al respecte.

Si estàs interessat en aquest servei, demana dia i hora escrivint al correu mtellez@coib.cat o al telèfon 692 334 992

COIB Serveis Jurídics i Comptables ofereix accés a les col·legiades i els seus familiars a una àmplia cartera de serveis per a la gestió dels seus assumptes jurídics, fiscals, comptables, laborals i patrimonials.

Les interessades poden consultar qüestions del seu àmbit personal i professional, els relacionats amb societats professionals i tot allò relacionat amb l’emprenedoria, un àmbit pel qual s’han dissenyat paquets especialment per infermeres emprenedores. Aquests serveis estan a disposició de totes les col·legiades i dels seus familiars fins a segon grau.