16 de juny de 2022

Des del 18 de gener, la seu del COIB té habilitat un espai on infermeres jubilades voluntàries administren la vacuna a la població

El punt de vacunació contra la covid del Col·legi d’Infermeres de Barcelona arriba a les 10.000 dosis

El punt de vacunació massiva contra la covid-19 instal·lat al Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha administrat 10.000 dosis des que es va obrir, el dia 18 de gener passat.

En aquest espai, l’administració de les vacunes va a càrrec d’infermeres jubilades voluntàries, que van promoure aquesta iniciativa, i es realitza en col·laboració del Servei Català de la Salut i de l’Institut Català de la Salut.

La seu del COIB està situada al barri de Diagonal Mar i el Front Marítim del Poblenou de Barcelona, al carrer de Pujades, 350. Habitualment, aquest punt de vacunació està operatiu els dimecres a la tarda i els dijous i els divendres al matí.

Les persones que vulguin vacunar-se a la seu del COIB han de demanar cita prèvia a vacunacovid.catsalut.gencat.cat i seleccionar “Col·legi Infermeres Barcelona”.