La Vocalia de Salut Mental del COIB organitza la jornada "Línies de recerca emergents en infermeria de salut", el dia 13 de juny del 2024.

Vine a la 4a Jornada de Recerca i Innovació en Salut Mental

L'objectiu principal de la jornada és dona a conèixer resultats de la recerca infermera en salut mental, donar visibilitat a les actuals línies de recerca infermera de salut mental en temes de gènere i addiccions.

La jornada començarà a les 9.00h amb la inauguració per part de la Dra. Paola Galbany, presidenta del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB). Miriam Broncano, infermera de salut mental i doctora en Biologia Molecular, Biomedicina i Salut farà una conferència inaugural sobre el lideratge infermer i la recerca.

La primera taula rodona estarà formada per les infermeres Marta Jiménez i Rosa Giralt, que ens parlaran sobre la recerca des de la perspectiva de gènere.

Després de la pausa-cafè, iniciarà la segona taula rodona de la jornada: “Recerca en conductes addictives”, amb les infermeres Maria de la Cabeza Martínez i Elies Guillem.

A les 15:00h tindrà lloc la conferència de cloenda: el temps i la salut mental, amb Francesc Mauri, abans de l’entrega dels dos premis de la jornada: el millor projecte de recerca i la millor acció innovadora.

La vicepresidenta del COIB i membre de la Vocalia d’Infermeria de Salut Mental del Col·legi, Maria Romeu, tancarà la jornada amb el discurs de cloenda.

Consulta les bases pel millor projecte de recerca i la millor acció innovadora

Inscriu-te aquí