12 de febrer de 2020

L’horari d’obertura del col·legi electoral a les properes eleccions a la Junta de Govern del COIB convocades el dia 24 de febrer, serà de 9 a 22 hores a l'auditori del Col·legi (c/ Pujades, 350. Tercera planta. Barcelona). Per exercir el dret a vot, les col·legiades i els col·legiats hauran de presentar un document oficial que tingui fotografia (DNI, NIE, carnet de conduir o carnet col·legial en cas de tenir fotografia) i constar en el cens electoral.

Informació pràctica referent al dia les eleccions del 24 de febrer

El 15 de febrer finalitza el termini perquè les col·legiades i els col·legiats que volen exercir el seu dret a vot per correu facin la sol·licitud. Si ja heu sol·licitat el vot per correu i encara no heu rebut la documentació, recordeu que podeu contactar amb la Mesa electoral enviant un correu a eleccions@coib.cat o trucant al telèfon gratuït d'atenció col·legial, el 900 705 705.

Per accedir al Col·legi en transport públic

• Autobús: 7, 26, 36, 41, V27 i 141
  • Metro: Línia 4, Selva de Mar

Tramvia: T4, Selva de Mar

Per a més informació consulteu la web dels Transports Metropolitans de Barcelona.

Per accedir al Col·legi en cotxe:

• Sortida 24 de la Ronda Litoral

El Col·legi dona la possibilitat a les col·legiades i col·legiats que vinguin a votar d’aparcar al pàrquing del COIB durant un màxim de 15 minuts.

• Accés a l’aparcament: carrer Provençals (Edifici Inbisa, planta -2) Places identificades del COIB. Les places són limitades.

Proper al Col·legi es troba el centre comercial Diagonal Mar, que ofereix 3 hores d’aparcament gratuïtes.

Consulta tota la informació sobre el procés electoral al COIB