4 de març de 2020

La nova Junta de Govern del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB), encapçalada per Paola Galbany Estragués, ha pres avui possessió del càrrecs.

La nova Junta de Govern del COIB pren possessió del càrrec

El nou equip enceta aquesta nova etapa amb molta il·lusió, amb el compromís de continuar liderant l’avenç de la professió, que durant els propers anys encara te  reptes importants vinculats als nous canvis professionals de salut i socials, posant en valor tots els àmbits de responsabilitat de les infermeres de Barcelona.

D’entre les fites de la nova Junta del COIB destaca la voluntat d’aprofitar el talent de les més de 46.000 infermeres i infermers col·legiats, de vetllar pel benestar professional per garantir unes bones condicions laborals del col·lectiu, de seguir impulsant l’autoregulació i la millora de les competències infermeres, d’adaptar la formació continuada a les diferents etapes laborals i les diferents necessitats professionals, i de fomentar la participació de la ciutadania.