El primer número d’Infermeres s'obre amb un reportatge que recull diverses veus que reflexionen sobre com ha de ser el nou sistema de salut català, destacant-hi la mirada infermera. Altres temes que tractem en aquesta revista són els reptes que planteja la crisi provocada per la covid-19 a la professió infermera, amb testimonis de professionals de diferents àmbits i especialitats; la situació actual del procediment de prescripció infermera, i la necessitat d’apoderar la ciutadania en qüestions relacionades amb la seva salut. També publiquem una entrevista amb la directora d’Infermeria de l’Hospital d’Igualada, Tijana Postic, i recollim el testimoni de Joan Pons, un infermer que treballa al Regne Unit, que s’ha fet famós per haver participat en l’assaig clínic de la vacuna de la covid-19 de la Universitat d’Oxford i la farmacèutica AstraZeneca.

Notícies del Col·legi

En aquesta entrevista, que ha servit per elaborar el reportatge “Cal reformar el sistema de salut?”, de la revista Infermeres, l’activista política, exdiputada al Congrés i infermera de l’Hospital de Granollers dona la seva visió sobre el model sanitari català, sobre el paper que hi han de tenir les infermeres i sobre la gestió de la pandèmia

Notícies del Col·legi

El que era conseller de Sanitat i Seguretat Social quan es va aprovar la LOSC, fa trenta anys, parla sobre el model sanitari català, que va sortir d’aquella llei, i sobre la crisi sanitària provocada per la covid-19. Aquesta entrevista ha servit per elaborar el reportatge “Cal reformar el sistema de salut?”, de la revista Infermeres.

Notícies del Col·legi

La infermera del CAP Raval Nord de Barcelona dona la seva opinió sobre l’actual model sanitari, amb què es mostra molt crítica, sobre l’abordatge de la crisi de la covid-19 i sobre el paper que tenen les infermeres en el sistema. Aquesta entrevista ha servit per elaborar el reportatge “Cal reformar el sistema de salut?”, de la revista Infermeres.

Notícies del Col·legi

L’infermer del CAP Can Bou, de Castelldefels, i tresorer del COIB ha estat un dels experts que han elaborat la proposta 30 mesures per enfortir el sistema de salut, encarregada pel Govern de la Generalitat. En aquesta entrevista –que ha servit per elaborar el reportatge “Cal reformar el sistema de salut?”, de la revista Infermeres– parla sobre aquest document i sobre la necessitat de reformar el sistema de salut.

Notícies del Col·legi

La subdirectora del Servei Català de la Salut analitza la gestió de la pandèmia de la covid-19 i parla sobre la situació del nostre sistema de salut en aquesta entrevista, que ha servit per elaborar el reportatge “Cal reformar el sistema de salut?”, de la revista Infermeres