20 de febrer de 2024

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) i el Barcelona Health Hub (BHH) presenten un espai comú per fomentar la innovació en l’àmbit de la salut digital entre les infermeres i per intercanviar iniciatives per aconseguir la promoció dins l’àmbit de salut.

Presentem un nou espai de promoció de la salut entre el COIB i el BHH

La presidenta del COIB, la Dra. Paola Galbany, ha donat el discurs de benvinguda en la presentació del nou espai de promoció de la salut, posant èmfasi en la creació d’un espai que enfortirà la relació entre el Col·legi i el BHH.

Per un costat, aquest nou espai permetrà que les infermeres del COIB puguin nodrir-se de les noves oportunitats que els BHH els pot oferir. Per un altre costat, el COIB podrà atendre presencialment totes les consultes i oferir el coneixement infermer a tots els membres que formen part de l’associació.

Presentem un nou espai de promoció de la salut entre el COIB i el BHH

A continuació, l’infermer Marc Fortes, responsable del departament de Projectes del COIB i Cristina Romagosa, infermera i CEO de Nursea també han dit unes paraules de benvinguda.

Presentem un nou espai de promoció de la salut entre el COIB i el BHH

L’acte, que ha tingut una duració aproximada d’una hora, ha donat el tret de sortida definitiu a una relació mútua entre el Col·legi i el BHH, que espera ser beneficiosa per ambdues parts.