19 d’agost de 2020

El COIB disposa d'una Àrea de Cooperació, que assessora les persones col·legiades sobre aspectes relacionats amb l'assistència humanitària i la participació en projectes de cooperació

19 d'agost, Dia Mundial de l'Assistència Humanitària
    • El Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) assessora les persones col·legiades que volen participar en projectes humanitaris internacionals, tant per fer de cooperants (activitat retribuïda) com per fer de voluntàries (activitat no retribuïda).
    • L'Àrea de Cooperació del COIB dona informació sobre ofertes de treball o de voluntariat d’ONG i d’altres entitats; assessora sobre vacunes i problemes sanitaris dels llocs de destinació; ajuda a preparar la documentació necessària; aconsella sobre aspectes culturals, socials i polítics de la zona; organitza activitats de formació i de divulgació, i promou la cultura de la cooperació i la solidaritat entre les infermeres.

19 d'agost, Dia Mundial de l'Assistència Humanitària