6 de juliol de 2022

Entrades exhaurides - La invitació és per a una o dues persones per als concerts dels dies 15, 16 o 17 de juliol, que se celebren al recinte del Poble Espanyol, de Barcelona

El Festival Share Festival ofereix entrades gratuïtes a les infermeres de Barcelona

L’organització del Share Festival ha ofert entrades gratuïtes a les infermeres col·legiades al Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) per assistir als concerts que tindran lloc els dies 15, 16 i 17 de juliol de 2022, al Poble Espanyol de Barcelona.

Cada col·legiada pot assistir-hi amb un acompanyant. El nombre d’invitacions és limitat i es s'enviaran per correu electrònic, per ordre d’inscripció. Es poden sol·licitar a través dels següents formularis:

Aquesta és la quarta edició d’aquest festival especialitzat en música urbana. Al seu web podeu trobar informació sobre els artistes que hi actuen cada dia i els horaris de cada actuació.

Tenint en compte que el festival s’adreça a un públic jove, els menors que hi assisteixin han de portar emplenada una autorització abans d’entrar al recinte.