20 de maig de 2025

Si has acabat aquest any el grau d’infermeria, ja està en marxa el període per demanar cita per a la col·legiació presencial al COIB del 2 de juny a l’11 de juliol. Si tens previst col·legiar-te enguany i vols fer-ho de manera presencial, ja pots reservar la teva cita a través d’aquest portal web.

S’obre el període de cita prèvia per col·legiar-se presencialment al COIB aquest 2025

Com demanar la teva cita?

Accedeix a la pàgina de col·legiació presencial amb cita prèvia per consultar tota la informació detallada, així com la documentació que cal aportar i l’enllaç directe al sistema de reserves.

 

Quan puc demanar la cita?

El període de cites estarà obert a partir del dia 20 de maig, el calendari s’anirà habilitant progressivament mentre duri la campanya de col·legiació 2025, et recomanem que agafis la teva cita una vegada sàpigues el dia que tindràs el certificat del títol, pots preguntar a la secretaria acadèmica de la teva universitat.

Aquest document és imprescindible per formalitzar la col·legiació. Si optes per a la col·legiació en línia, l’esmentat document haurà d’estar signat electrònicament o bé disposar de codi de verificació o codi QR.

Si tens qualsevol dubte, pots contactar amb el COIB a través dels canals habituals.

Demanar cita prèvia