16 de gener de 2024

Jaume Huertas exposa “Urban Sketching”, una eina per l’art-teràpia i la socialització, al Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) fins al 30 de gener del 2024.

L’infermer Jaume Huertas presenta “Urban Sketching”, fins al 30 de gener al COIB

Huertas és un infermer jubilat que cada setmana s’ajunta amb “La Colla dels Dimecres” per dibuixar algun dels racons més emblemàtics de Barcelona. Ara, presenta el conjunt d’obres que ha anat creant al COIB, fent del dibuix i la pintura una nova forma de socialització.

Aquesta exposició es podrà veure fins al 30 de gener del 2024 a la primera planta del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB), de dilluns a dijous de 9 a 20h i els divendres fins a les 15h.