8 de febrer de 2022

La regidora de l’Ajuntament de Barcelona recorre el centre de vacunació massiva que la corporació ha habilitat a la seva seu

Elsa Artadi visita el COIB

La presidenta del grup municipal de Junts per Catalunya a l’Ajuntament de Barcelona, Elsa Artadi, ha visitat el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB). La regidora ha saludat les infermeres voluntàries que col·laboren en el centre de vacunació massiva que el COIB va habilitar el dia 18 de gener i els ha agraït la tasca que hi estan fent.

Artadi s’ha reunit amb la presidenta del COIB, Paola Galbany; la presidenta de la Fundació Infermeria i societat, Esther Insa; el tresorer del COIB, Enric Mateo, i la directora de l’Àrea de Coneixement i Desenvolupament Professional de la corporació, Glòria Jodar, que li han explicat els projectes que té en marxa el Col·legi.

La regidora de l’Ajuntament de Barcelona ha recorregut la seu de la corporació i ha saludat els seus treballadors.