7 de març de 2019

Amb motiu de la convocatòria de vaga feminista de demà divendres, 8 de març, Dia Internacional de la Dona i convocada per la Comissió8M, el COIB s’adhereix a l’aturada general garantint els serveis mínims.

El COIB s’adhereix a la vaga feminista del 8 de març garantint els serveis mínims

El Col·legi romandrà obert de 9 a 15h amb la cobertura necessària per garantir els serveis mínims: dues persones a les recepcions i 2 persones d’administració col·legial.

L’accés al COIB es farà per la recepció de la planta baixa i l’entrada de la 1a planta estarà tancada. Les activitats formatives programes es tractaran de manera individual per part dels seus organitzadors.

El COIB s’adhereix així a l’aturada general que pretén reivindicar els drets de totes les dones, la igualtat, el final de la violència masclista, acabar amb la bretxa salarial i defensar la dignitat del treball domèstic.