4 de juliol de 2022

Les infermeres jubilades que hi col·laboren voluntàriament fan balanç dels primers mesos de funcionament, en què s’han administrat més d'11.000 dosis de la vacuna contra la covid

El punt de vacunació del COIB torna a obrir el 15 de setembre

El punt de vacunació massiva contra la covid-19 instal·lat al Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) tanca per vacances i tornarà a obrir el proper dijous 15 de setembre. El dia 1 de juliol és el darrer dia abans de vacances que l’espai està obert. Des del 18 de gener passat, quan es va obrir el punt, s’hi han posat 11.029 dosis.

L’administració de les vacunes va a càrrec d’infermeres jubilades voluntàries, que van promoure aquesta iniciativa. El dimecres 29 de juny, es va celebrar un acte per fer balanç dels primers mesos de funcionament del punt, que ha estat molt positiu.

El punt de vacunació del COIB torna a obrir el 15 de setembre

A l’acte van assistir en representació de la Junta de Govern del COIB Enric Mateo i Paqui Pavón; la directora de Coneixement i Desenvolupament Professional de la corporació, Glòria Jodar, i algunes de les 29 infermeres jubilades que col·laboren al punt de vacunació, així com els administratius que hi treballen.

La seu del COIB està situada al barri de Diagonal Mar i el Front Marítim del Poblenou de Barcelona, al carrer de Pujades, 350. Habitualment, aquest punt de vacunació està operatiu els dimecres a la tarda i els dijous i els divendres al matí.

Les persones que vulguin vacunar-se a la seu del COIB a partir del mes de setembre han de demanar cita prèvia a vacunacovid.catsalut.gencat.cat i seleccionar “Col·legi Infermeres Barcelona”.