9 d’octubre de 2023

La Junta de Govern ha acordat ampliar la partida pressupostària de l’ajuda per a la inscripció a congressos de l’Àrea de recerca, que ja havia esgotat el finançament establert per aquest any, i que així arribarà als 20 mil euros en total.

L’Àrea de Recerca del COIB destina 10.000 euros més en ajudes per anar a congressos

Aquesta ampliació de convocatòria d’ajudes està destinada a les col·legiades i col·legiats que hagin presentat una comunicació en un congrés nacional o internacional durant l’any 2023. L’objectiu de l’esdeveniment, que s’ha d’haver efectuat durant l’any 2023, ha de ser d’interès per ampliar coneixement sobre la recerca infermera o per a l’ampliació dels coneixements en l’exercici de la professió infermera i es pot haver efectuat en modalitat presencial o telemàtica.

Consulta els requisits en aquest enllaç.

Les sol·licituds es poden fer arribar mitjançant el correu electrònic de l'Àrea de recerca recerca@coib.cat fins al 31 de desembre de 2023 o fins que s’esgoti el finançament establert.