23 de maig de 2021

El 29 d'abril passat, el COIB va obrir el període de consulta i d’enviament de reclamacions relatiu al cens electoral. Un cop tancada aquesta fase, s’ha publicat el cens electoral definitiu que permetrà a les col·legiades i col·legiats exercir el seu dret a vot a les eleccions del 8 de juliol.

Es publica el cens electoral definitiu per a les eleccions parcials del COIB

Per consultar el cens electoral online és obligatori introduir o bé el NIF (amb lletra inclosa) o bé el núm. de col·legiat/da. Admet igualment majúscules i minúscules.
És importat remarcar que el cens oficial i vàlid a tots els efectes és el que consta exposat al taulell de la planta baixa del COIB.

Consulta el cens definitiu

Vols votar per correu?

S’ha obert el termini per demanar la certificació per al vot per correu, que es podrà tramitar fins el 29 de juny de 2021.
Per saber com ho has de fer consulta tot el procediment a l'espai web de les Eleccions parcials 2021.

Vot per correu