8 de juny de 2021

L’associació empresarial del districte barceloní atorga un premi al COIB durant la celebració de la seva assemblea anual

El 22@Network BCN fa un reconeixement a les infermeres de Barcelona

L’associació 22@Network BCN ha fet un reconeixement a les infermeres de Barcelona durant la seva assemblea anual, que ha tingut lloc el dia 8 de juny de 2021. El premi l’ha recollit Encarna Gómez Gamboa, vocal de la Junta de Govern del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB).

Durant el discurs de recollida del premi, Gómez ha destacat que la pandèmia ha fet valorar el fet de cuidar les persones com un valor essencial de la societat. La vocal del COIB també ha destacat que durant aquests darrers mesos, “la nostra societat ha après a valorar la cura però també a reinventar-nos, a conèixer-nos millor com a persones i a valorar les coses petites.” Al final del discurs, Gómez ha ofert als membres de l’associació empresarial “la col·laboració del Col·legi per poder dur a terme projectes que s’orientin a millorar el benestar i la salut de les persones.”

22@Network BCN és una associació empresarial privada que reuneix les principals organitzacions del districte, grans empreses, universitats i centres tecnològics, i una xarxa de pimes i empreses emergents. El COIB, que té la seu al districte, és membre d’aquesta entitat.