11 de novembre de 2022

El consistori incorporarà continguts d’Infermera virtual al seu web i durà a terme tallers d’educació per la salut adreçats a la ciutadania

El COIB i l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès signen un conveni de col·laboració per oferir consells de salut a la població

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) i l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès han signat un conveni de col·laboració per oferir consells de salut a la població.

L’acord inclou la difusió de continguts acreditats del projecte del COIB Infermera virtual al web del consistori. El COIB ofereix a l'Ametlla del Vallès continguts bàsics que es troben al portal d’Infermera virtual. També s’afegeix la possibilitat de personalitzar els consells de salut en funció de les necessitats expressades per l’Ajuntament. A més, el conveni contempla la realització de tallers d’educació per la salut amb la bicicleta polivalent “La Salu”.

L’acord l’ha signat el segon tinent d’alcalde i regidor de Salut Pública i Benestar Animal de l’Ajuntament de l’Ametlla del Vallès, Jaume Durall i la presidenta del COIB, Paola Galbany, a la sala de juntes del COIB. A l’acte de signatura també ha assistit la delegada comarcal del COIB al Vallès Oriental, Eulàlia Guix; la membre de la vocalia de Ciutadania de la corporació, Assumpció González, i el responsable de Projectes del Col·legi, Marc Fortes.