6 de novembre de 2023

L'infermer col·legiat a Barcelona, Sergio Piñar Rodríguez ha estat el guanyador, amb l'obra titulada "Relat de vida professional", del IV Premi de Relats Breus que organitza l'Associació Espanyola d'Infermeria de Salut Mental (AEESME) amb el Col·legi d'Infermeres de Càceres. El premi es va donar a conèixer aquest divendres, dia 3 de novembre, en el marc de la Jornada de Salut Mental del Col·legi d'Infermeres de Càceres.

Sergio Piñar, col·legiat del COIB, guanya el IV Premi de Relats Breus d'AEESME

Piñar, que no es va poder traslladar al lliurament del premi, explica que "mai he publicat relats, però arreu del cas d'un pacient em vaig animar a fer aquest relat". En Sergio relata que "a l'Hospital del Mar, van tractar un senyor de 52 anys amb esquizofrènia i dèficit cognitiu que tota la vida havia estat cuidat per la seva mare. A causa de la Covid 19, van emmalaltir tan ell com la mare; i en morir la mare el van traslladar a un centre on va començar a entristir fins a quedar-se catatònic. Amb un pronòstic inicial poc optimista, vam veure com anava evolucionant positivament, fins a la seva recuperació."

El president d'AEESME, Francisco Megías Lizáncos va inaugurar la jordana així com va fer entrega de la insígnia de l'associació a la presidenta de la corporació cacerenca, la Dra. Raquel Rodrígez Llanos.

Llegeix "Relat de vida professional" aquí