18 de febrer de 2026

S’hi exposarà i aprovarà, si escau, la memòria de les activitats i de l’estat de comptes i la liquidació de l'exercici de l’any 2025, i el pressupost per a l’exercici 2026.

El COIB convoca l’Assemblea General Ordinària de 2026 per al dimarts 17 de març

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) convoca totes les col·legiades i col·legiats a assistir el dimarts 17 de març de 2026 a l’Assemblea General Ordinària, que tindrà lloc a la sala d’actes del COIB (c/ Pujades, 350, tercera planta), així com a través de mitjans telemàtics.

L’Assemblea General Ordinària se celebrarà a les 16.30 hores, en primera convocatòria, i a les 17 hores, en segona. Durant aquesta sessió, que inclourà precs i preguntes, s’exposarà i s'aprovarà, si escau, la memòria de les activitats i de l’estat de comptes i la liquidació de l’exercici de l’any 2025, l’informe de gestió i el pressupost per al 2026.

La memòria d’activitats, el balanç i compte de resultats de l’any 2025, així com la proposta de pressupost per a l’any 2026, estaran a la vostra disposició a partir del 10 de març. La podeu demanar per correu electrònic a l’adreça assemblea@coib.cat.

L’Assemblea es podrà seguir presencialment o de manera telemàtica mitjançant una plataforma digital, que permetrà la retransmissió en directe i la participació a distància.

Per accedir a la plataforma habilitada per fer el seguiment en directe de l’Assemblea i votar hauràs d'accedir a través d'aquest enllaç:

coib.vocdoni.vote/

Feu clic aquí per accedir a la convocatòria de l’Assemblea 2026