17 de gener de 2024

El Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) i el Barcelona Health Hub (BHH) han establert una col·laboració estratègica amb l'objectiu de fomentar la innovació en l'àmbit de la salut digital entre les infermeres. Aquesta iniciativa s'emmarca en l'acord de col·laboració signat entre ambdues entitats, que també busca acostar el coneixement i la professió infermera a les startups de l'ecosistema digital de la salut.

El COIB i el BHH promocionen la innovació infermera al MWC

Com a part d'aquesta iniciativa, el COIB està oferint una oportunitat única per a les infermeres col·legiades que tenen projectes de salut digital que volen promocionar. Gràcies a aquesta col·laboració, el Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona sortejarà una entrada al prestigiós Mobile World Congress (MWC). Però aquesta oportunitat no es limita només a l'entrada; també proporcionarem acompanyament perquè els guanyadors puguin conèixer als actors més rellevants de l'ecosistema de la salut digital.
    La selecció del guanyador es farà segons la millor puntuació obtinguda en els següents criteris:

• Projecte infermer: 1 a 5
    • Maduresa de la proposta: 1 a 5
    • Impacte social de la proposta: 1 a 5

Aquesta és una gran oportunitat per a les infermeres que estan interessades en la salut digital i volen destacar-se en aquest camp.

Com participar en el concurs?

Per participar només has de seguir tres passos:

1) Dona-li "like" a la publicació del COIB d'Instagram

2) Deixa un comentari amb el títol o la temàtica del teu projecte

3) Envian's un missatge privat d'Instagram amb un resum del projecte de no més de 140 caràcters.

Teniu fins al 21 de gener per participar, el dilluns 22 anunciarem el guanyador.

**Recorda que per participar és imprescindible ser infermera col·legiada al COIB.

Cliqueu aquí per accedir a la publicació del COIB