D’octubre a desembre, la corporació ofereix a les seves col·legiades i col·legiats 60 inscripcions mensuals gratuïtes a repartir entre nou cursos en format en línia

El COIB i SalusPlay signen un conveni de col·laboració per a l’últim trimestre de 2022

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha signat un nou conveni de col·laboració amb l’empresa SalusPlay, que permet oferir de manera gratuïta a les col·legiades i col·legiats 60 inscripcions mensuals a repartir entre nou cursos en format en línia, entre els mesos d’octubre i desembre de 2022.

Les persones que s’hi inscriguin hauran de signar un document de compromís de finalització del curs, per evitar abandonaments que perjudiquen tot el col·lectiu. Els assistents que no acabin un curs sense un motiu justificat hauran de satisfer 30 euros.

Els cursos que s’ofereixen són els següents:

Octubre:

Novembre:

Desembre:

A banda del conveni amb SalusPlay, el COIB també col·labora amb les empreses especialitzades en formació professional sanitària a distància DAE Formación i Aula eDocens. El Col·legi ofereix importants descomptes i beques als seus col·legiats i col·legiades per als cursos que ofereixen aquestes plataformes.