11 d’abril de 2023

Les sol·licituds es poden fer arribar mitjançant el correu electrònic a l'Àrea de recerca fins al 31 de desembre de 2023 o fins que s’esgoti el finançament establert en cada convocatòria

Oberta una convocatòria d’ajuts per a la publicació d’articles en revistes científiques, la traducció d’articles i la inscripció a congressos

L’Àrea de Recerca del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) posa a disposició de les col·legiades i col·legiats una nova bossa d’ajuts amb l’objectiu de col·laborar en potenciar l’augment de la visibilitat de la recerca infermera catalana a nivell internacional, fomentant així, les cures basades en l’evidència realitzades a les persones i la promoció professional en qualsevol dels àmbits d’actuació de les infermeres i dels infermers.

Ajuts per a la publicació d’articles en revistes científiques d’accés obert

Dins aquesta línia de treball es troben els ajuts per a la publicació d'articles en accés obert en revistes indexades amb un factor d’impacte elevat. Aquest convocatòria té per finalitat promoure la publicació d’articles en accés obert en revistes indexades amb factor d’impacte elevat. Els requisits necessaris per a poder demanar aquesta ajuda impliquen estar al corrent de la col·legiació i ser primer autor, l’últim autor o autor de correspondència de l’article.

L’article ha d’estar acceptat per a publicació en una revista científica indexada al Journal Citation Reports (JCR) que estigui inclosa en el Quartil 1 o Quartil 2. Per valorar la posició de la revista en el JCR s’ha d’utilitzar la data d’acceptació de l’article i la darrera versió publicada per part de JCR. La data de publicació de l’article en accés obert ha de ser durant l’any 2023 i del total d’autors de la publicació, el 50 % han de ser infermeres col·legiades.

Aquest ajut finalitzarà quan s’esgoti el finançament establert de 30.000 € o el dia 31 de desembre del 2023.

Accedeix a la informació sobre els ajuts per a la publicació d'articles en revistes científiques d'accés obert

Ajuts per a la traducció d’articles en revistes científiques

S’obre una nova convocatòria d'ajuts per a la traducció d'articles en revistes científiques amb l’objectiu de donar suport a la traducció d’articles en revistes científiques a les col·legiades i col·legiats que publicaran recerca infermera durant l’any 2023. La data d’acceptació o publicació de l’article cal que sigui durant l’any 2023, i del total d’autors de la publicació, el 50 % com a mínim han de ser infermeres al corrent de la seva col·legiació al COIB.

Les sol·licituds es poden presentar fins al 31 de desembre del 2023 o quan s’esgoti el finançament establert, que és de 10.000 euros.

Accedeix a la informació sobre els ajuts per a la traducció d’articles en revistes científiques

Ajuts per a la inscripció a congressos - esgotat el finançament establert

També s’obre una nova convocatòria d’ajudes per a la inscripció a congressos a les col·legiades i col·legiats que hagin presentat una comunicació en un congrés nacional o internacional durant l’any 2023. L’objectiu de l’esdeveniment, que s’ha d’haver efectuat durant l’any 2023, ha de ser d’interès per ampliar coneixement sobre la recerca infermera o per a l’ampliació dels coneixements en l’exercici de la professió infermera i es pot haver efectuat en modalitat presencial o telemàtica.

Accedeix a la informació sobre els ajuts per a la inscripció a congressos

Per a resoldre qualsevol dubte sobre aquesta convocatòria, us podeu posar en contacte amb l’Àrea de recerca mitjançant el correu recerca@coib.cat.

Fotografia: Banc d'Imatges Infermeres. Ariadna Creus i Àngel García.