El Servei de Biblioteca i Documentació Infermera (SBDI) del Col·legi ja té disponible el fons bibliogràfic donat per la col·legiada Maria Gasull i Vilella. Una col·lecció d’obres professionals que han passat a formar part dels més de 10.800 registres que es poden consultar i demanar en préstec a la Biblioteca del COIB.

La Biblioteca del COIB incorpora al seu catàleg el fons bibliogràfic donat per Maria Gasull

Els 223 llibres de la col·lecció donada per Maria Gasull i Vilella inclouen obres bàsicament sobre bioètica aplicada al món de la infermeria.

En diferents idiomes com ara el castellà, l’anglès, l’italià o l’alemany, aquests llibres tracten temes diversos com l’ètica de la cura, ètica de la salut i filosofia aplicada a la infermeria.

Aquesta donació va ser efectuada el juny de 2017 i ara, un cop catalogada, ja està disponible per a la seva consulta.

El Servei de Biblioteca i Documentació Infermera (SBDI) del Col·legi posa al servei de les col·legiades i col·legiats un ampli catàleg de publicacions, llibres, dossiers temàtics i materials documentals diversos relacionats amb la infermeria.

Es tracta d'un servei d’informació documental exclusiu que respon a les necessitats professionals de les infermeres, que poden consultar el catàleg de l'SBDI online, fer consultes presencials i rebre suport en cerca documental a la pròpia Biblioteca.