19 de gener de 2021

El COIB col·labora amb Salut per facilitar l’accés a la vacuna de la covid-19 a les infermeres del sector privat

El Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) vetlla perquè les infermeres i els infermers de tots els àmbits assistencials puguin estar protegits enfront la covid-19.

Les infermeres que treballen en centres del sistema públic de salut de Catalunya (SISCAT) estan sent informades pels seus centres de treball sobre la manera com s'organitza l’operativa de vacunació.

Pel que fa a les infermeres del sector privat i les que treballen per compte propi, el COIB ha activat aquest formulari per tal de recollir les sol·licituds de vacunació. La corporació posarà a disposició del Departament de Salut aquestes dades per tal que puguin gestionar l’operativa de la vacunació entre aquests professionals.