Les col·legiades del COIB tenen un 25 % descompte en el preu de la inscripció

DAE Formación ofereix un nou curs en línia per preparar les oposicions a l'Institut Català de la Salut

Ja estan obertes les inscripcions al curs en línia per preparar el temari oficial de les oposicions a l'Institut Català de la Salut (ICS) convocades per aquest any, que DAE Formación i el Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ofereixen a preus reduïts per a col·legiades i col·legiats. La formació, que s'inicia el proper 24 de març, té les places limitades.

El temari en línia del curs està basat sobre els continguts transversals i específics de les oposicions d'aquest any 2023 i al temari transversal s'inclou tota la legislació autonòmica i estatal. El curs és totalment en línia i es realitza a través de l'Aula Virtual creada específicament per fer-ho.

Consulta les condicions, detalls del curs online i inscriu-te en aquest enllaç.