22 de desembre de 2023

El Grup65 del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) acomiada l’any 2023 amb una obra de teatre, dues exposicions i un esmorzar, avui divendres 22 de desembre.

El Grup65 acomiada l’any al COIB

Des del COIB, el Grup65 ha organitzat un matí ple d’activitats per acomiadar-se de l’any 2023. La celebració ha començat a les 10.00h del matí amb les paraules de benvinguda de la Dra. Paola Galbany, presidenta del COIB, que ha donat pas a una representació teatral per part dels membres del grup de teatre del Grup65 amb una obra de teatre original. L’acte ha continuat amb tres exposicions diferents: de restauració, de fotografies i de pintures, totes tres, projectes fets pels membres del Grup65 durant tot l’any.

El Grup65 acomiada l’any al COIB

La seva responsable, la infermera Isabel Llimargas, ha fet un repàs a les múltiples activitats que s’han organitzat aquest any i ha aprofitat per felicitar a l’infermer Ramon Casals, el guanyador del segon Concurs Anual de Fotografia de la Intercol·legial, on també va participar un altre membre del mateix grup, Núria Pleguezuelo.

Finalment, tots els participants han pogut gaudir d’un esmorzar mentre recordaven totes les anècdotes d’aquest 2023.