15 de març de 2020

Aquesta plataforma, co-desenvolupada per UniversalDoctor i diferents organitzacions de la salut i col·legis professionals, ofereix informació actualitzada a diari tant a professionals de la salut com a la ciutadania.

Es posa a disposició EpidemiXs, eina digital que facilita l’accés a la informació sanitària validada sobre el Coronavirus

El COIB, amb Infermera virtual, és una de les organitzacions que col·labora amb aquesta iniciativa junt amb PROSICS (Programa de Salut Internacional de l’ICS), l’Hospital Clínic de Barcelona, ISGlobal, l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, el Col·legi Oficial de Metges de Barcelona, l’EAP Sardenya, l’EAP Centelles, entre d’altres.

Per al ciutadà, es recull la informació recopilada des de diferents fonts oficials i per als professionals de la salut, també s’hi poden trobar les guies i protocols oficials i actualitzats de forma permanent.
Per a mantenir aquesta eina totalment actualitzada, les diferents organitzacions participants s’ocupen de la recollida de fonts i l’elaboració de guies i vídeos. Una feina que és revisada per un grup de treball integrat per professionals de la salut.

Accedeix a EpidemiXs

Fotografia: Ariadna Creus i Àngel García | Banc d'Imatges Infermeres