31 de març de 2021

A través de la renovació de l’acord de col·laboració  entre el COIB i el proveïdor de formació sanitària eDocens, les col·legiades i col·legiats gaudeixen d’un 30 % de descompte en els cursos de formació de la plataforma dirigits a infermeres, que s’inicien el dia 6 d’abril

Les col·legiades poden seguir beneficiant-se de preus reduïts en els cursos de formació online d’eDocens

El Col·legi posa a l'abast de totes les infermeres i infermers una oferta de formació en línia a través d'empreses especialitzades en formació professional sanitària a distància, entre les quals, eDocens.

Els cursos en línia, que estan acreditats, s’inicien el dia 6 d’abril. Són els següents:

Les col·legiades disposen d’un 30 % de descompte en el preu de la inscripció, introduint el codi “COIB” a la  pregunta “Tens un cupó? Fes clic per introduir el codi”.