7 de juny de 2022

Per segon any, la corporació llança una borsa d’ajudes de 28.000 euros destinats a sufragar el cost de la matrícula als estudiants de segon curs amb millor expedient acadèmic per cadascun dels centres que ofereixen el grau d’Infermeria a la demarcació de Barcelona

El COIB ofereix 14 beques per a estudiants d’Infermeria 2022

El Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) endega per segon any la campanya Més infermeres, destinada a ajudar els estudiants de segon curs del grau d’Infermeria de la demarcació de Barcelona a sufragar el cost de la seva matrícula. Aquests ajuts tenen una dotació de 28.000 euros i s’adrecen al millor expedient de cadascun dels centres que ofereixen el grau d’Infermeria a la demarcació de Barcelona. La quantitat destintada a cada beca és de 2.000 euros.

Les matrícules dels estudis d’infermeria es troben entre les més cares de tots els estudis universitaris que s’ofereixen a la demarcació de Barcelona. És per això que el Col·legi té el propòsit d’ajudar els estudiants amb la millor qualificació que volen ser infermeres. L’evidència científica ha demostrat una vegada i una altra que una societat amb més infermeres esdevé una societat més sana i que durant els propers anys es preveu que les persones tinguin més necessitat de ser cuidades.

El procés de selecció de la convocatòria estarà obert fins al dia 21 de novembre del 2022.

Descarrega les bases de les beques

Descarrega el formulari de sol·licitud de les beques