7 d’octubre de 2022

Per accedir a la votació final, en què concorren els 52 col·legis provincials de tot l’Estat, cada candidat haurà de ser proposat per, almenys, 15 col·legis

La Junta de Govern del COIB avala la proposta de Carmen Ferrer a les eleccions al Consejo General de Enfermería

La Junta de Govern del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers (COIB) ha acordat avalar la proposta de Carmen Ferrer Arnedo per a les eleccions a la presidència del Consejo General de Enfermería (CGE), que es duran a terme el proper 21 d’octubre.

El màxim òrgan de govern del COIB creu que cal una transformació profunda en la corporació estatal i, en aquest sentit, considera que la candidatura que encapçala Ferrer és la que ofereix més garanties per dur a terme aquest canvi, amb la seva aposta per la participació, la transparència, la innovació, l’obertura a la societat i la visibilitat de la nostra professió.

El període per proposar candidatures finalitzarà el proper 11 d’octubre. A les eleccions concorren els 52 col·legis d’infermeres de l’Estat. Per poder accedir a la votació final, cada candidat haurà d’obtenir avals de 15 col·legis, com a mínim.

Carmen Ferrer Arnedo és doctora en Infermeria. Actualment és cap de servei d'Atenció al Pacient de l'Hospital Central de la Creu Roja, de Madrid. Anteriorment va ser directora gerent de l’Hospital de Guadarrama.