23 de novembre de 2023

La vocalia de Ciutadania del Col·legi Oficial d’Infermeres i Infermers de Barcelona (COIB) ha organitzat el webinar “Donació i trasplantament d’òrgans i teixits: un procés de vida i esperança” avui, dijous 23 de novembre, a la seu del Col·legi.

“Donació i trasplantament d’òrgans i teixits: un procés de vida i esperança”, el nou webinar de Ciutadania

El webinar s’ha celebrat aquesta tarda amb la participació de Paloma Amil, Vocal de Ciutadania del COIB, Lis Vidal, membre de la vocalia de Ciutadania, la Dra. Diana Colon, metgessa adjunta i membre de l’equip de trasplantaments de l’Hospital Vall d’Hebron juntament amb la infermera supervisora Carme Vallès, del mateix hospital i dues experiències personals, Jordi Morató com a receptor i Katia Verger com a donant viu i membre de l’associació ANiNAT. El webinar buscava donar a conèixer i aclarir dubtes relacionats amb el procés de donació i trasplantament d’òrgans i teixits i oferir un fòrum de debat amb tot el relacionat amb aquesta pràctica.

Tots els ponents han exposat la seva visió d’aquest procés des de diferents punts de vista: professionals, donants, receptors i associacions de malalts.