24 d’agost de 2023

Infermera Virtual, el projecte de promoció de la salut del Col·legi Oficial d'Infermeres i infermers de Barcelona (COIB), ha endegat aquest estiu una nova utilitat per l'assistent de veu d'Amazon, Alexa, en la seva versió amb pantalla, que té com a objectiu promoure una alimentació saludable entre la ciutadania.

Infermera Virtual, el projecte de promoció de la salut del Col·legi Oficial d'Infermeres i infermers de Barcelona (COIB), ha endegat una nova utilitat per l'assistent de veu d'Amazon, Alexa, que té com a objectiu promoure una alimentació saludable.

La nova utilitat d'Infermera Virtual ha estat desenvolupada amb l'objectiu de proporcionar suport i orientació als usuaris en el seu camí cap a hàbits alimentaris més saludables. Amb un enfocament centrat en la prevenció i el benestar, aquesta eina interactiva pretén acompanyar a les persones a prendre decisions envers la seva alimentació més conscients i informades.

Per aconseguir això, la utilitat d'Infermera Virtual ofereix funcionalitats i continguts relacionats amb l'alimentació saludable. Entre elles, es troben les següents característiques:

1. Receptes saludables: L'aplicació inclou una col·lecció de receptes saludables, equilibrades i fàcils de preparar. Aquests plats estan dissenyats perquè els usuaris puguin gaudir dels seus menjars sense comprometre la seva salut.

2. Informació general: Infermera Virtual proporciona informació en vídeo sobre tot allò relacionat amb l'alimentació saludable.

Montserrat Sebastià, Infermera Responsable funcional d'Infermera Virtual, va dir: "Estem molt entusiasmats amb el llançament d'aquesta versió per Alexa. La nostra missió és fer que la promoció de la salut arribi cada dia a més persones, i creiem que la tecnologia pot jugar un paper fonamental en l'educació i el foment d'hàbits saludables. Amb aquesta nova eina, esperem arribar a més persones i acompanyar-les en la millora de la seva qualitat de vida mitjançant una alimentació conscient i equilibrada".

La nova utilitat d'Infermera Virtual ja està disponible per a tots els dispositius Echo Show d'Alexa inclosos els televisors Firte TV. Els usuaris poden activar-la en el seu dispositiu fàcilment "Alexa abre Infermera virtual". Amb aquesta iniciativa, Infermera Virtual reafirma el seu compromís amb la salut i el benestar de les persones, fent un pas més cap a un futur on la tecnologia i la salut col·laborin per millorar la qualitat de vida de tothom.